NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ)

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Każdy Klient ma prawo do odstąpienia od umowy (kupno-sprzedaż) bez podania przyczyny. Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 30 dni od jego otrzymania. Towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien być zapakowany w oryginalne pudełko. Sprzedawca w ciągu 14 dni zwróci Kupującemu dokonane przez niego płatności.

Czy mogę wymienić zakupiony produkt na inny?

Zakupiony towar można wymienić na inny w ciągu 30 dni od jego otrzymania. Klient może wybrać dowolny model, kolor oraz rozmiar. Towar, który podlega wymianie, nie może nosić śladów użytkowania i powinien być zapakowany w oryginalne pudełko.

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt wysyłki wynosi 15 zł (przy zamówieniu poniżej 99 zł). Przy zamówieniu powyżej 99 zł wysyłka jest darmowa.

Jak dobrać odpowiedni rozmiar obuwia?

Na stronie internetowej Harpers dostępna jest tabela rozmiarów, która pomoże wybrać doskonale dopasowaną parę. Specjalnie dla naszych Klientów przygotowaliśmy także krótki tutorial, w którym pokazujemy, w jaki sposób dokonać prawidłowego pomiaru stopy.

Jak sprawdzić, czy zamówienie zostało już wysłane?

Kupujący otrzymuje wiadomość e-mail, w której pojawia się informacja o zmianie statusu zamówienia na “WYSŁANE” oraz numer listu przewozowego.

Czy mogę anulować zamówienie?

Można anulować zamówienie jeśli towar nie został jeszcze wysłany. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta HARPERS:
E-mail: bok@harpers.pl
Telefon: 781 633 632
Godziny pracy: 8-16

Czy muszę zarejestrować się w sklepie HAREPRS, aby dokonać zakupu?

Nie trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem, aby dokonać zakupu w sklepie internetowym HARPERS.

Jakie są plusy zarejestrowania konta w sklepie HARPERS?

Osoba, która zdecyduje się na założenie konta w sklepie internetowym HARPERS będzie mogła korzystać ze specjalnych promocji, dostępnych tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Dodatkowe plusy to: możliwość śledzenia statusu zamówienia, wgląd w historię zamówień, dodawanie produktów do “ulubionych” oraz polecanie ich znajomym, możliwość wystawienia opinii.

W jakich godzinach dostępni są Konsultanci z Biura Obsługi Klienta?

Jeśli masz problem z realizacją zamówienia możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta HARPERS. Nasi konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-16.00.
E-mail: bok@harpers.pl
Telefon: 781 633 632